jueves, 4 de enero de 2007

El meu desig

Vull desitjar-vos a tots i a totes un bon any 2007. Els dies assenyalats els he passat en família, però he sortit quatre dies a Londres. No havia estat mai i m’he trobat una ciutat molt oberta i amb molt civisme. M’hagués agradat parlar del viatge i de la ciutat, però em veig obligat a escriure unes ratlles sobre el maleït atemptat d'ETA i per difondre la declarac que en nom de la direcció del PSC va llegir Miquel Iceta davant dels mitjans de comunicació.
ETA no només ha trencat el procés de Pau, sinó que ha trencat amb moltes il·lusions de bascos i basques en primer lloc i perquè no dir-ho de moltíssima gent d’Espanya que veia el final d’aquest túnel de terror. Hi haurà una altra vegada polítics, jutges, policies i ciutadans en general que no podran anar amb els seus fills a un parc infantil, que no podran sortir de casa sense mirar a tot arreu, no podran agafar el seu cotxe sense mirar a sota. Però en realitat volen imposar el terror a tot arreu i per tothom, perquè ja no pots estar tranquil ni a un pàrquing. Aquesta barbàrie ha acabat amb la vida de dues persones, dos joves que esperaven els seus familiars.
Esperem que el sentit comú torni. Esperem que ETA condemni aquest atemptat i expliqui que han estat uns incontrolats d’ells. Esperem que realment hagi sigut un grup d’incontrolats dintre la banda terrorista que no volen la pau. Esperem que la majoria torni a demanar la fi del conflicte. Esperem que deixin les armes definitivament. Aquest és el meu desig per aquest any. Bon any!!

No hay comentarios: