jueves, 11 de septiembre de 2008

Congrés del PSC

Ha estat un gran congrés. Hem debatut sobre les ideies i sobre el partit. Estic molt content del seu desenvolupament, així com amb el resultat del mateix. La nostra federació va defensar les seves esmenes, de les quals moltes han estat aceptades per la resta del partit. També estic content per la nova executiva del partit. Montilla, el meu, el nostre primer secretari. Zaragoza, el meu, el nostre secretari d'organització. Altres que vull destacar com Josep Maria Sala, un altre referent per mi. Jaume Collboni, un amic i un crack i, com no, Manuel Bustos. Ha sortit una executiva d'alt nivell que es correspont amb el partit que tenim.

1 comentario:

R. Abril A. dijo...

Creo que merece resaltar que en este congreso ha quedado claro, tal como dijo Montilla, que el PSC es el partido central de Cataluña. Y queda claro que central no quiere decir de centro, sino que es representación mayoritaria de los catalanes, en el centro político y representativo, que no ideológico.
Y esto genera una enorme responsabilidad, representar a una gran parte de la sociedad, no es fácil. Se han de tener en cuenta todas las sensibilidades, y hoy por hoy el PSC es el único partido que es capaz de respetar y tener en cuenta todas las sensibilidad, con hechos no con palabras.
Ahora queda lo más duro, el trabajo día a día.